משרד הבריאות: הגעת נגיף "הקורונה" לישראל הוא עניין של זמן

איתי גדסי No Comments on משרד הבריאות: הגעת נגיף "הקורונה" לישראל הוא עניין של זמן

בישיבת התייעצות שהתקיימה במשרד הבריאות הוחלט, כי ישראל תצמצם את הגעת העובדים מסין לישראל עד איסור מוחלט. במשרד טרם הוחלט איך לנהוג עם ישראלים החוזרים מסין בריאים וללא סימפטומים

סין | אילוסטרציה צילום: לירון אלמוג, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמד התקיימה התייעצות נרחבת במשרד הבריאות, על וירוס הקורונה הקטלני שאחראי למותם של מאות בני אדם בסין. בישיבה השתתפו מנכ"ל משרד הבריאות, ראש שירותי בריאות הציבור, נציג ארגון הבריאות העולמי בישראל ובכירי המשרד. בישיבה הוצגו נתונים מהעולם ודרכי ההתמודדות והצעדים שננקטו על ידי משרד הבריאות בהיבטים מקצועיים ולוגיסטיים.

בדיון היתה הסכמה מדעית של כל אנשי המקצוע, כי בישראל ובכל מדינה אחרת בעולם אין יכולת למנוע הרמטית את כניסת נגיף הקורונה החדש לישראל והגעתו לישראל היא ככל הנראה רק עניין של זמן.

בדיון נסקרה הירידה בתנועה מסין לישראל שחלה ביממות האחרונות. משרד הבריאות יפעל בשיתוף עם משרדי הממשלה האחרים לצמצום עד כדי הפסקה של כניסה של אזרחי סין לישראל.

בנוסף הבהירו במשרד כי ישראלים שחזרו מסין ב-14 הימים האחרונים או ישראלים שיחזרו מסין וסובלים מסימפטומים של חום ושיעול צריכים לפעול על פי ההנחיות שפרסם משרד הבריאות:

במשרד עדיין לא הוחלט מה לעשות עם ישראלים שהיו בסין בשבועיים האחרונים או צפויים לחזור מסין בימים הקרובים, ואינם מגלים סימפטומים.

ממשרד הבריאות נמסר: חשוב להדגיש כי אנו במציאות דינמית שמשתנה כל הזמן ונראה כי הוא יימשך על פני תקופה משמעותית. משרד הבריאות נמצא בקשר מתמיד עם ארגון הבריאות העולמי וגורמים נוספים בעולם ועם מיטב המומחים בישראל. הערב תהיה ישיבה נוספת של בכירי משרד הבריאות בנוגע להתגוננות מהנגיף הקטלני.

 



0 תגובות